اسلاید شو

تجربه مدیران بیمه البرز در لنز سخنکده متن/ پازل خوشنامی شرکت بیمه البرز
شازده فروش- بیمه البرز
شرکت نمایندگی بیمه آروین ماندگار البرز

مدیران ارشد بیمه البرز در نمایشگاه کیش اینوکس2024 در غرفه سخنکده متن، با اتکا بر راهبرد دولت چهاردهم مبنی بر رضایت بیمه گذار، تجارب بیمه البرز را به اشتراک گذاشتند.موسی رضائی، مدیرعامل شرکت بیمه البرز: راهبرد رییس کل بیمه مرکزی مبنی بر رضایت مشتری، هوشمندانه است و به اعتقاد من این شاخص راهبردی به عملکرد فنی و مدیریت ریسک شرکتها گره خورده است.علیرضا مقرب، معاون نوآوری و برنامه ریزی بیمه البرز:در بیمه البرز تلاش می کنیم از قائم به ذات بود فاصله بگیریم و‌ به سمت فرایند سیستمی و ساختار مشارکتی متمایل شویم.امیر سلطانی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه البرز:بروزرسانی فرایندهای اجرایی با توجه به افزایش پرتفوی در دستور کار البرز است.محمد اخلاقی مدیر فناوری اطلاعات:سیستمی شدن صدور بیمه نامه آتش سوزی، اعلام خسارت ثالث به صورت آنلاین و سامانه کشف تقلب و تخلفات در دستور کار البرز در شش ماهه دوم قرار دارد.



ارسال در تاريخ چهارشنبه دوازدهم شهریور ۱۴۰۴ توسط جهانگیر محرابیان

اسلایدر